Lassan ruha nélkül járnak a magyarok
A válság a ruházati cikkek forgalmán is erősen meglátszott a 2011. évben. A vásárlási szokások átalakulóban vannak: egyre kevesebben vásárolnak egyre ritkábban, és főként az akciókat keresik.
A válság a ruházati cikkek forgalmán is erősen meglátszott a 2011. évben. A vásárlási szokások átalakulóban vannak: egyre kevesebben vásárolnak egyre ritkábban, és főként az akciókat keresik.
A kereskedők egyre kevesebb akciós újságot jelentetnek meg, ezekben viszont egyre több terméket hirdetnek, az akciós élelmiszerkategóriák sorát az italok, ezen belül is a borok vezetik a GfK Hungária szerdán publikált felmérése szerint.
A GfK piackutató intézet felmérése szerint tovább romlott a fogyasztói hangulat Magyarországon, ezt jelzi a GfK komplex fogyasztói bizalmi indexe (FBI), amely 13 ponttal 117,5 pontra csökkent decemberre a szeptemberi felméréshez képest - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet pénteken.
A lakosság és az orvosok egyaránt úgy gondolják, egyre romló gazdasági feltételek között fog működni az egészségügy – derült ki a GfK Hungária és a Szinapszis közös Egészségügyi Bizalom Indexének aktuális eredményeiből. Míg az orvosok töbsége alig lát lehetőséget saját helyzete javítására, a lakosság egyre inkább hajlandó költeni magánorvoslásra.
Minden harmadik magyar munkavállaló hajlandó más országba költözni egy jobb állásért - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet a nemzetközi alkalmazotti elkötelezettségre vonatkozó felmérés eredményét szerdán.
Romlott az orvosok és a lakosság egészségügyről alkotott véleménye, már a következő öt évre sem várnak jelentős javulást - összegezte a GFK Hungária és a Szinapszis közös kutatásának eredményét a pénteki Magyar Nemzet.
A sportcipők, a sportruházat és sportfelszerelések piacán folyamatos a növekedés, cipőt ráadásul nagyjából egyforma arányban vásárolnak a nők és a férfiak. A tavaszi szezon beköszöntével a sportolni vágyók nagyon figyelik a sportáruházak akcióit - idézi a GfK Hungáriát az inforadio.hu.